۱۱ خرداد ۱۳۹۲، ۹:۴۰

مانور زلزله در شهرستان پارسیان برگزار شد

مانور زلزله در شهرستان پارسیان برگزار شد

پارسیان - خبرگزاری مهر: فرماندار پارسیان گفت: مانور زلزله برای آمادگی در مقابل این بلای طبیعی با حضور دستگاههای امداد رسان در شهرستان پارسیان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا پور بابائی صبح شنبه در حاشیه برگزاری مانور زلزله در شهرستان پارسیان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این مانور با هدف هماهنگی بین ارگانها در یکی از محلات شهر پارسیان اجرا شد، بیان داشت: هدف اصلی از برگزاری مانور زلزله آمادگی  تمام ارگانها و ارزیابی واکنش  به موقع آنان در مواقع بحرانی است.

پوربابایی اظهارداشت: همه ما باید در برابر بلایای طبیعی و حوادث آمادگی کامل داشته‌ باشیم چرا که زمان وقوع حوادث غیر مترقبه برای هیچ کس مشخص نیست.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان خاطرنشان کرد: هلال احمر، نیروی انتظامی ،شبکه بهداشت و درمان ،شهرداری و بهزیستی در این عملیات شرکت کردند و در حین اجرای برگزاری مانور به دقت مراحل عملیات امداد و نجات مورد ارزیابی قرار گرفت.

فرماندار پارسیان افزود: بايد با مشاركت مردم و مسوولان انتخاباتي آرام و باشكوه و بدون حاشيه را برگزار كنيم.

پوربابائی انتخابات 24 خرداد ماه، را بزرگ ترين انتخابات بعد از پيروزي انقلاب دانست و اظهار كرد: تكليف ما وقتي سنگين مي شود كه بدانيم توطئه گراني هستند كه همه چيز ما را نشانه گرفته اند، بنابراين همه امكانات ، چه مردم و چه مسوولان بايد براي خلق حماسه سياسي  که مورد نظرمقام معظم رهبري است بسيج شوند.

پوربابائی در ادامه بر ضرورت برگزاری هرچه باشكوه تر آيين هاي سالگرد ارتحال امام (ره) تاكيد كرد و گفت: شخصيت امام خميني (ره) در گذر تاريخ هرگز فراموش نمي شود، چرا كه حضرت امام با قيام و نهضت آزادي بخش خود درخشيد و به چهره اي برجسته در مبارزه با استكبار در سراسر دنيا تبديل شد.

 فرماندار پارسیان افزود: امام خميني (ره) شخصيت ماندگاري در تاريخ بشريت است كه انسانيت و آزادگي را زنده كرد و نه تنها ايران را از سلطه استكبار نجات داد بلكه سبب گسترش تفكر مقاومت و ظهور جنبش هاي اسلامي در جهان و نجات بشريت از ظلم و ستم ديكتاتوري ها شد.

 

 

کد خبر 2067197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha